Please click Fill out my form! to order..:)

Friday, August 19, 2011

Atirah Tremira - New Item!!


Atirah Tremira
Untuk Kesihatan, Kecantikan & Minda
JAPAN FORMULATION

http://atirahtremira.com/index.php?view=image&format=raw&type=orig&id=2&option=com_joomgallery&Itemid=59

Harga 1 kotak : RM 140 - 15g x 10 paket
Harga 3 kotak  : RM 380 
Trail Pack : RM 45 – disertakan shaker


Minuman campuran protein soya, collagen peptide ikan, ekstrak white jelly fungus &beta carotene
http://atirahtremira.com/images/stories/faedah.jpg

Fitrahnya, wanita begitu menitik beratkan soal kecantikan luaran namun mengabaikan soal dalaman. Demi menutup kedut-kedut di wajah, pelbagai jenis bedak boleh digunakan namun semuanya tidak berguna kalau dalaman anda tidak sihat. Tahukah anda, dalam menjalani kehidupan segalanya memerlukan keseimbangan. Ia sama seperti adanya siang dan malam, ada matahari dan bulan, ada ombak dan pantai. Begitu jugalah rahsia yang terdapat di dalam produk Tremira.


JAPAN FORMULATION

TREMIRA merupakan produk minuman campuran protien soya dengan kolagen Peptide Ikan, Ekstrak White Jelly Fungus dan Beta Carotin. Produk ini didatangkan dalam pakej yang hebat bagi wanita yang mementingkan kecantikan, keanggunan, kesihatan dalaman dan luaran yang baik.


White Jelly Fungus adalah cendawan yang tumbuh di hutan di hutan daun lebar beriklim sederhana di Asia termasuk di Jepun. Ia merupakan karpofor (bahagian paksi bunga yang terlekat karpel), lembut dan putih jernih. Pengambilan White Jelly Fungus secara berterusan bukan saja baik untuk sistem tubuh tetapi ia mempunyai komponen gizi yang lengkap yang mana wanita sering kekurangan pada usia melebih 40-an.Sejak 1300 tahun dahulu,permaisuri daripada Kerajaan Dinasti Tang sangat menggemari White Jelly Fungus sebagai hidangan pencuci mulut dengan direndam bersama sirap manis. Rasanya sangat enak, unik dan eksotik dan tidak hairanlah pengambilan berterusan membuatkan kulit bertambah gebu dan anjal. Sebagai minuman kesihatan, kecantikan dan minda, kulit akan kembali muda, lebih bermaya, anjal, mencerahkan selain mampu memberi tenaga, merangsang minda dan mengekalkan tahap kesihatan di tahap optima sepanjang hari kepada penggunanya. Pengambilan White Jelly Fungus berkesan untuk menekan akumulasi, penyerapan lemak, melegakan sembelit dan membaiki usus dalaman. Ia juga baik sebagai perlindungan gastrik mukosa selain sebagai ubat tradisional sebagai ubat mengelakkan kanser perut. Kalau mahu tahu rahsia sihat, muda, kulit lebih anjal, kesihatan, kecantikan dan minda, jawapannya ada pada TREMIRA!!

http://ezyasian.com/images/GMP.jpg https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhQOp5tPruu1KW6xPOk4j_UbMCifiRxdqjORxBuotAcjKLndUpd1In-ZccRzrDgoIAzRrcaO9dSVwZGra_p4WMd4ZmKWrog24kWJONPbJHbAYX92X87AUfBYc7KJ5_N9L7sIM3XWPop0Ag/s400/halal_sea%5B1%5D.jpg
Dijamin mempunyai : GMP Malaysia & Halal

No comments: